Economia

PESCA

Fins a 45 proveïdors identifiquen i difonen les qualitats del llobarro de Roses

La distribució d’etiquetes identificatives i fulletons per a la promoció del llobarro d’aqüicultura de la badia de Roses iniciada el passat mes de juny arriba ja a un total de 45 distribuïdors que, a través de les seves peixateries, fan arribar informació sobre la qualitat d’aquest producte als consumidor finals.

L’acció s’emmarca dins el projecte de ‘Valorització i promoció del peix de la Llotja de Roses’ impulsat per l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Roses i la Confraria de Pescadors de Roses en el marc dels ajuts concedits pel Grup d’Acció Local Pesquer- GALP Costa Brava, que té com a objectiu la posada en valor de les 7 espècies de peix pròpies de la Llotja de Roses: llobarro, lluç, pop blanc, canana vera, sorell, sèpia i maire.

El projecte de difusió del llobarro d’aqüicultura consisteix en la distribució en els punts de venda, a través de cada capsa de llobarro que comercialitza la Confraria de Roses, d’etiquetes i fulletons que expliquen el procés de cria i la qualitat del producte que s’aconsegueix. Fins al moment, són 45 els distribuïdors (principalment de les comarques gironines, però també de Barcelona i Madrid), que reparteixen aquest material entre els seus punts de venda, fent que arribi als consumidors finals.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.