Infraestructures i serveis

No és un vial d’Olot continua pressionant

Satisfacció en la plataforma per l’asfalt, però insisteix en la variant

La portaveu de la plataforma olotina No és un vial, Duaita Prats, ha manifestat que estan satisfets per haver aconseguit accelerar una inversió de 50.000 euros per pavimentar els trams més deteriorats del vial Sant Jordi i, ara, la de 290.000 euros en la renovació total amb un asfalt sonoreductor. No obstant això, Prats, en la seva intervenció en la reunió celebrada per la plataforma per fer un repàs dels pocs mesos de vida de l’entitat, ha remarcat que no abaixaran la pressió a les administracions fins que no es construeixi la variant nord. La portaveu ha matisat que no volen parlar de variant, sinó de circumval·lació. Amb això, ha volgut deixar clar que aposten per resoldre el problema del trànsit a Olot i sobretot al vial, que, tot i ser una avinguda, fa de variant sobretot des que es va obrir el túnel de Bracons. Duaita Prats ha explicat que de les converses que han mantingut amb representants de l’administració es desprèn que abans de final d’any s’haurà enllestit el projecte del tram de variant que falta i que, el 2020, es podrien iniciar les obres. Prats ha dit que pressionaran perquè així sigui i ha remarcat que el tram Codella-Hostal del Sol inclou un túnel que trigaria uns 3 anys a construir-se, cosa que dona temps a avançar els altres trams de la variant i la de les Preses.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia