ripoll

Tècnics i el director general de Carreteres expliquen detalls de la variant est a la sala Pradell

Avui a les cinc de la tarda i a la sala Eudald Pradell de l'Ajuntament de Ripoll, tècnics de la Direcció General de Carreteres i el director general Jordi Follia parlaran de l'estudi informatiu i d'impacte ambiental de la variant est de Ripoll. L'Ajuntament convida tothom a fer-hi les aportacions que creguin convenients.

El 22 de febrer passat i al DOGC es va publicar aquest estudi informatiu i d'impacte ambiental de la variant est de Ripoll on es preveu que aquesta via connecti la C-17, al sud del municipi, des de la confluència amb la carretera de Les Llosses fins al nord-est, a la zona de la ronda Mas d'en Bosch, per enllaçar amb la carretera de Sant Joan de les Abadesses. El traçat inclou dos túnels, un d'ells sota el turó de Sant Antoni de 355 metres, i l'altre sota la muntanya de Sant Bartomeu de 1.320 metres. També per a millorar la mobilitat del trànsit de pas, els estudis inclouen una variant de la N-260a (carretera de Ripoll a Vallfogona de Ripollès). Ambdues actuacions suposen una inversió de prop de 78 milions d'euros.

Durant el període d'exposició pública l'ajuntament de Ripoll va presentar-hi un seguit d'al·legacions. Així mateix també ho varen fer altres persones i entitats ripolleses.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.