Educació

educació

Els cònsols visitaran dues escoles per conèixer el model català

Les conselleres d’Acció Exterior i Educació acompanyaran el cos diplomàtic dins la campanya per l’oficialitat del català a Europa

Visitaran els col·legis La Muntanyeta de Barcelona i Francesc Aldea i Pérez de Terrassa

Els cònsols acreditats a Catalunya visitaran demà dues escoles per conèixer de primera mà el model d’escola catalana i immersió lingüística en una iniciativa del govern que forma part de l’impuls internacional de la llengua catalana i com a reforç a la campanya per aconseguir l’oficialitat del català a la Unió Europea. El cos diplomàtic estarà acompanyat per la consellera d’Acció Exterior i Unió Europea, Meritxell Serret, i per la consellera d’Educació, Anna Simó, en una iniciativa organitzada conjuntament amb el departament de Cultura.

Les escoles visitades seran La Muntanyeta, al barri de la Font de la Guatlla de Barcelona, al districte de Sants-Montjuïc; i l’escola Francesc Aldea i Pérez de Terrassa. En aquest segon centre també hi serà present el secretari de Política Lingüística, Francesc Xavier Vila. Les direccions d’ambdós centre escolars explicaran el projecte educatiu i mostraran les instal·lacions.

La visita forma part del programa temporal del govern en suport al cos consular de Catalunya per tal d’establir relacions de confiança i treball assídues amb els governs estrangers a través de les seves delegacions a Barcelona. El programa també pretén donar a conèixer de primera mà el potencial del país per mitjà de visites a instal·lacions i equipaments d’arreu i de tots els sectors.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]