Societat

L'escola Projecte de Barcelona guanya el Concurs Tísner de creació de jocs en català

La competició és una iniciativa de la Comissió de Jocs i Joguines de la Plataforma per la Llengua

L'escola Projecte de Barcelona, amb el joc Fugint de Mart, ha guanyat el segon Concurs Tísner de creació de jocs en català, atorgat aquest diumenge en un acte en l'Estació del Nord de Barcelona que ha congregat a unes 500 persones, entre alumnes, mestres i acompanyants de les 38 aules participants.

El jurat ha decidit concedir el segon premi a l'escola Anton Busquets, de Calders (Bages), amb el joc On són les paraules?, mentre el tercer premi l'ha guanyat l'escola Francesc Cambó, de Verges (Baix Empordà), amb el joc Paraules boges.

Els tres accèssit han recaigut a l'escola Consol Ferré, d'Amposta (Montsià), amb el joc Lo parlar del Delta, al col·legi Pompeu Fabra, de Vallirana (Baix Llobregat), amb El Trobador, i a l'escola la Bressola, del Soler (França), amb el Món dels frases.

El jurat, format per Salvador Alsius, Oriol Comas, Joaquim Dorca, Màrius Serra i Isabel Romano, han avaluat la creativitat, la dinàmica i la integració del català en les diferents propostes presentades al concurs.

A l'acte, que ha estat conduït per l'actor i periodista Roger de Gràcia i ha comptat amb espectacles de Cesk Freixas i del Doctor Möt, han assistit les sotsdirectores de Política Lingüística, Marta Xirinachs, i d'Ensenyament, Mònica Pereña, de la Generalitat.

El Concurs Tísner de creació de jocs en català és una iniciativa de la Comissió de Jocs i Joguines de la Plataforma per la Llengua.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.