Infraestructures

Red Elèctrica vol aixecar aquest estiu 105 torres de la MAT

Red Elèctrica treballa amb la previsió que, d'aquí a mig any, un cop superada la fase d'al·legacions, es puguin començar a aixecar les 105 torres del tram aeri de la línia de Molt Alta tensió (MAT) entre Bescanó i Santa Llogaia. De moment, aquest tram està en fase d'al·legacions, un tràmit que Red Elèctrica preveu que estigui del tot enllestit a finals d'estiu. El tram aeri entre Bescanó i Santa Llogaia té un pressupost de 40 milions d'euros. Aquest tram de la MAT s'estén al llarg de 40 quilòmetres, creua tretze municipis i tindrà 105 torres. Joan Martí, portaveu de la plataforma No a la MAT, va manifestar ahir que Red Elèctrica no pot avançar-se d'aquesta manera en les seves previsions perquè primer cal que es responguin totes les al·legacions que es van presentar en el seu moment i després presentar un estudi definitiu, que encara es pot recórrer. I en aquest sentit va posar en dubte que al llarg d'aquest any es pugui construir cap de les torres previstes per Red Elèctrica. També va fer notar que la justificació que la MAT era necessària pel funcionament del tren d'alta velocitat ha quedat completament desmuntada per la pròpia realitat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona