El viaducte de la variant del tren de Figueres que es fa al Pont del Príncep ja té l'estructura acabada

Travessa l'N-II, el Manol i passa per una casa al costat del club de tennis

El viaducte que travessa l'N-II, a tocar del giratori del Pont del Príncep, el riu Manol i la riera d'Àlguema té 672 metres i és una de les obres més importants del primer tram de 4,5 quilòmetres de la variant de Figueres del tren convencional que s'està construint actualment. Amb la majoria de pilars col·locats es pot veure l'envergadura de la infraestructura, que fa més de 10 metres d'alçada. El mas Palol, situat al camí que va del Pont del Príncep a Santa Llogaia, és el que resulta més afectat. Els pilars són a pocs metres de l'habitatge i ha afectat una part dels terrenys, així com el camp d'esports del Club Tennis Figueres. També s'han fet dos passos superiors i cinc passos inferiors per on passa el tren als termes de Santa Llogaia d'Àlguema i Vilafant.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona