Societat

gastronomia

Gelati Dino llança una crema de cacau i avellanes d’elaboració pròpia

La companyia té previst comercialitzar en els propers mesos, entre d’altres novetats, una crema de cacau negre i ametlla i una altra de festuc

Gelati Dino, l’empresa empordanesa de gelats artesans italians, ha posat a la venda una crema de cacau i avellanes d’elaboració pròpia. La companyia ha creat Ciola Nocciola a partir d’avellanes de primera qualitat procedents d’Itàlia. Es tracta d’una crema “excel·lent per complementar amb altres articles de la companyia com creps, gofres, croissants, bombons o, fins i tot, per a fer-se servir com additiu dels gelats”.

En un primer moment, aquesta nova gamma de productes, estava pensada per a l’ús intern. Ara, però, Gelati Dino ha decidit comercialitzar-la degut a la gran demanda dels clients. Així doncs, existeixen dos formats: un pot de 250 grams a la venda a les gelateries a peu de carrer i cubells de 3 kg per al sector professional.

Ciola Nocciola té com a element principal avellanes de la zona del Piemont, seleccionades per un agricultor de manera rigorosa, per ser enviades posteriorment a les instal·lacions de Gelati Dino. En aquest sentit, Michele Montinaro, director de producció de l’empresa, explica que “des del principi teníem molt clar què és el que volíem, però al no estar acostumats a fer aquest tipus de productes ens hem format a partir de l’experiència de companys i experts del nostre mateix sector. D’aquesta manera hem entès quina és la millor matèria prima i quins són els millors procediments per tractar-la. Partint del sistema de torrar dels fruits secs i del seu posterior procediment, passant pel refinament i arribant fins a la millor manera de barrejar-lo amb la resta d’ingredients per aconseguir allò que teníem en ment des de feia molt de temps”.

D’aquesta manera, amb Ciola Nocciola neix una nova gamma de productes que Gelati Dino Gruppo comercialitzarà els propers mesos i que comptarà, entre d’altres novetats, amb una crema de cacau negre i ametlla que destaca pel seu sabor intens (Ciola Dark) i una altra crema elaborada a partir de festucs procedents de la zona del Bronte, a Sicília (Ciola Pistacchio).

En aquest sentit, Montinaro afirma que “el recorregut per desenvolupar productes fora del món del gelat no és fàcil, sobretot quan la competència ja disposa d’articles excel·lents, però ens apassiona aprendre i innovar. Perseguim aquesta gran satisfacció que ens produeix veure que som capaços de llançar quelcom al mercat i constatar que els nostres clients ho accepten. Volem que aquests productes portin el nostre segell, que siguin únics i puguin identificar-se amb la nostra marca”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

SOCIETAT

Deu anys apropant als ciutadans la recerca que es fa a la UB

BARCELONA

Fent perfums gota a gota

Tiana

Ajut d’1,7 milions d’euros per a la renovació de l’enllumenat públic

cassà de la selva
SOCIETat

Acampada al claustre de la UB per denunciar “el genocidi del poble palestí”

BARCELONA
infraestructures

Renfe planta al Govern a una reunió excusant-se en les eleccions

barcelona
Societat

Mor Pere Torrents, veí de Torrelles de Foix

URBANISME

El 80% dels edificis del Camp de Tarragona no han passat inspeccions

TARRAGONA

La prescripció d’activitat social en lloc de fàrmacs s'inicia al CAP Valldoreix

SANT CUGAT DEL VALLÈS
URBANISME

Amics de la Rambla es queixa de les mancances de manteniment

BARCELONA