Societat

Fornells Motor, 1r, 2n i 7è classificat als premis Club N 2021 com a millor atenció al client

Es tracta d’un premi a nivell estatal que otorga Hyundai Motor España als venedors que han tingut més valoració per part dels clients que han adquirit un model Hyundai de la gamma N durant el 2021 a Espanya. Es valora diferentes categories, entre elles, la de millor atenció al client.

Joan Bravo Pérez del concessionari de Fornells de la Selva ha estat el 1r classificat, seguit de Carles Juanola Bravo, del concessionari ueres. Francesc Jiménez Gutiérrez, del concessionari de Fornells de la Selva, ha estat el 7è classificat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Èxit del concert de celebració dels 25 anys de Girona Centre Eix Comercial

girona

La justícia també tomba la superilla de Compte Borrell

Barcelona
salut

Anuncien que el nou hospital de Calella estarà fet el 2030

calella

Èxit de vendes el primer dia de l’Expocasió

fornells de la selva
CALDES DE MALAVELLA

Finalitzen les obres de la depuradora de Can Carbonell

CALDES DE MALAVELLA

L’escola de pilots d’Alguaire estarà a punt la primavera vinent

Alguaire

Concentració per reivindicar la salut mental en el treball

girona

235 alumnes de 6è de primària ballen per l’equitat a Sant Gregori

girona

S’inicien les obres per convertir el Xalet Soler en la Casa de la Tecnologia

girona