Societat

societat

L’11% del pes de la compra són envasos d’un sol ús

L’11% del pes de la compra estàndard a Catalunya són envasos d’un sol ús, dels quals un 7,7% són envasos –o parts d’envasos– superflus i prescindibles. Són dades que s’extreuen de l’estudi Anàlisi de la cistella estàndard de la compra sota criteris de consum responsable, elaborat per la Fundació Rezero, i que ha impulsat l’Agència Catalana del Consum (ACC). El director de l’ACC, Francesc Sutrias i Grau, va presentar ahir els resultats d’aquest estudi, “que vol ser una eina per incentivar l’adopció de mesures perquè Catalunya transiti cap a un model de producció i consum basat en el residu zero i l’economia circular”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

LA CELLERA DE TER

Els viveristes demanen que l’ACA els “obri l’aixeta” per no haver de tancar

LA CELLERA DE TER
campdevànol

Un projecte vol convertir el Ripollès en refugi de persones LGTBIQ+

campdevànol
gastronomia

Un ‘mercat’ gastronòmic quedarà obert al Port Vell

Barcelona

S’Agaró, un referent centenari

S’Agaró

El camí de ronda, un regal

s’agaró
Claudio Grande
Cap de l’oposició de Llançà per Alternativa per Llançà (AxL)

“El govern de Junts i el PSC està fent una política continuista”

Llançà
Vicissituds abans, durant i passada la guerra
MOMENTS DIFÍCILS

Vicissituds abans, durant i passada la guerra

Terramar, precedent avantatjat i inconclús
SITGES

Terramar, precedent avantatjat i inconclús

Estratègia comercial pionera
PROMOCIÓ INTENSA

Estratègia comercial pionera