Societat

Societat

Èxit de públic a la Fira de l’All de Cornellà

La Fira de l’All de Cornellà del Terri va ser un èxit de públic, gràcies al bon temps i a les novetats introduïdes en aquesta edició i que es culminaran en la pròxima coincidint amb la 25a edició. Va tenir molt d’èxit el nou logotip que transforma el mot anglès all (tot) en un all. A més, també va tenir molta acceptació el concurs de ratafia, amb 23 participants. Hi va haver jornada castellera, activitats infantils i, entre d’altres, un mapping.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

urbanisme

El nou POUM perfila com serà la ciutat d’aquí a mig segle

Tarragona
educació

La UPC oferirà el grau de Medicina a partir del 2026

BARCELONA

Reivindiquen l’herència de la gastronomia marinera femenina

roses

L’Escala vol definir un Pla Local de Joventut amb la participació

l’escala
medi ambient

Mataró canvia de lloc els peixos del Parc Central per la sequera

mataró

La UAB aprova un pla per assolir la neutralitat climàtica el 2030

Cerdanyola del Vallès
MEDI AMBIENT

El GironaNat recupera basses pluvials i en crea de noves

girona

Rècord de validacions a TMB coincidint amb Sant Jordi

Barcelona
CELRÀ

Canvien de lloc els concerts de nit de la festa major

celrà