Societat

Fornells Motor, 1r, 2n i 7è classificat als premis Club N 2021 com a millor atenció al client

Es tracta d’un premi a nivell estatal que otorga Hyundai Motor España als venedors que han tingut més valoració per part dels clients que han adquirit un model Hyundai de la gamma N durant el 2021 a Espanya. Es valora diferentes categories, entre elles, la de millor atenció al client.

Joan Bravo Pérez del concessionari de Fornells de la Selva ha estat el 1r classificat, seguit de Carles Juanola Bravo, del concessionari ueres. Francesc Jiménez Gutiérrez, del concessionari de Fornells de la Selva, ha estat el 7è classificat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia