Salut

Pugen a 1.230 els grups escolars tancats (dos més) i a 29.601 les persones en quarantena (533 més)

Hi ha 3.992 positius acumulats (149 més) i continua tancada una llar d’infants a l’Hospitalet de Llobregat

El nombre de grups escolars confinats per un positiu de covid-19 és de 1.230, dos mes que els declarats aquest dilluns, segons dades del Departament d’Educació. En total, als centres educatius s’han detectat 3.992 positius des de l’inici de curs, 149 més que en el darrer balanç. D’aquests, 3.552 entre alumnat, 413 entre docents i personal d’administració i serveis i 27 entre personal extern. Pel que fa als confinats, n’hi ha un total de 29.601, 27.859 alumnes, 1.488 docents i personal d’administració i 254 personal extern. Les persones en quarantena han pujat en 533, després de la baixada d’aquest dilluns. D’altra banda, continua tancat completament un centre a Catalunya, una llar d’infants a l’Hospitalet de Llobregat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

la crònica
La crònica

Jugar no és només cosa de nens

OLOT

Simulacre d’emergències al Recinte Firal d’Olot

OLOT
equipaments

Solsona inaugura una nova pista poliesportiva

SOLSONA
patrimoni cultural

Homenatgen una trentena de ‘casillers’ del canal d’Urgell i les seves famílies

El Palau d’Anglesola
tradicions

La samarreta de la Patum llueix a la plaça Sant Pere de Berga

BERGA
societat

Fundesplai engega la campanya de casals i colònies d’estiu amb 90.000 places

prat del llobregat
SOCIETAT

La falta de pluja canvia la maceració de la ratafia

SANTA COLOMA DE FARNERS
societat

Alella fa una crida a participar del consell agrari municipal

alella
LLENGUA

Els drets lingüístics centren la Jornada Lluís M. de Puig

GIRONA