Infraestructures i serveis

SERVEIS

Habiliten una oficina per canalitzar queixes de veïns de Selva Brava i Font Bona

L’Ajuntament de Llagostera ha habilitat un oficina per canalitzar totes les queixes dels veïns afectats pels talls de Rec Madral en el subministrament d’aigua que pateixen els residents de les urbanitzacions de Selva Brava i Font Bona.

“Amb aquest punt de recollida de queixes es pretenen facilitar als veïns la tramitació de les queixes formals a l’Agència Catalana del Consum i a tots els organismes competents que es consideri”, ha explicat l’alcalde de Llagostera, Narcís Llinàs. L’oficina estarà ubicada al local Polivalent avui, dijous 13 de juliol, d’11 del matí a 14h00. Es poden tramitar les queixes a l’ Agència Catala de Consum i també es poden fer a l’ Agència Catalana de l’Aigua (ACA) .



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

El vi badaloní de Sant Jeroni

Badalona
GIRONA

El caos a Rodalies afecta veïns i visitants de la mostra floral

GIRONA
SANT FELIU DE GUÍXOLS

Reforma integral del pàrquing a la Corxera, amb tarifes toves

SANT FELIU DE GUÍXOLS
MEDI AMBIENT

Plantats 500 ceps terrassencs més a la finca de Mossèn Homs

TERRASSA
LA CRÒNICA

‘Ace’ i partit al paternalisme tennístic

MEDI AMBIENT

Calella deixa en mans de la natura la recuperació de la sorra perduda a la platja de Garbí

CALELLA
GIRONA

L’Ajuntament es queixa de falta de recursos extra per executar els projectes dels fons Next Generation

girona
SOCIETAT

Recerca pilot de la URV per detectar a Tarragona el sensellarisme ocult

TARRAGONA
Estats Units

Mor el pacient que va rebre un ronyó de porc modificat genèticament

Barcelona