«Hauria de ser un tren»

«Això hauria de ser un tren i ens han colat una carretera que ens haurem de menjar», deia David Gimeno, de Salvem les Valls. Un centenar de membres de la coordinadora contrària a l'eix Vic-Olot es van situar amb pancartes a l'inici del recorregut i no en van permetre l'obertura fins a mitja hora més tard del previst. A banda i banda, hi havia força vehicles que esperaven el moment per passar per l'eix i fins i tot espectadors. Posteriorment van repartir fullets per explicar la seva posició als conductors. Alguns els van rebutjar. Sota el lema Bracons no calia. Hi ha una altra manera de fer, amb el seu president al capdavant, Raül Valls, l'entitat va denunciar que l'eix s'havia construït pels interessos d'un determinat sector polític i empresarial i sense un debat previ. En Joan de Manlleu i un company seu motorista van ser els primers de recórrer l'eix. Ells, i altres usuaris, van valorar positivament la connexió. A la banda garrotxina, l'exalcalde de les Preses, Daniel Terradellas, va ser el primer a creuar-lo també amb moto.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Gael Rodríguez
Alcalde de Portbou per Sumem x Portbou (PSC)

“Podem dir que finalment Portbou té projecte”

Portbou

La regla, el tabú menstrual

Barcelona
educació

Torna la lluita al carrer i a l’aula

Barcelona
La crònica

Mutilats inesquinçables

MEDI AMBIENT

El Maresme farà el projecte per reomplir l’aqüífer de la Tordera

Mataró
SALUT

El programa per a la prevenció i l’abordatge de l’obesitat infantil es posa en marxa a 35 municipis

BARCELONA

La malaltia que callen

Barcelona
SOCIETAT

En Joan, en Musa i les cosidores, un exemple de la diversitat de Salt

salt

L’AMB impulsa un servei metropolità de moto elèctrica compartida

Barcelona