Successos

L'Ajuntament de Llambilles es trasllada a un mòdul per obres i li roben 5 ordinadors i 2 impressores

L'Ajuntament de Llambilles ha d'iniciar les obres d'ampliació de l'edifici consistorial a començament del mes vinent i els treballadors van acabar dissabte passat de fer el trasllat a un mòdul instal·lat darrere la casa de la vila, per la impossibilitat de treballar al mateix lloc quan hi hagi els paletes. Això no tindria més rellevància si no fos perquè els lladres els van robar cinc ordinadors i dues impressores que hi havia al mòdul, i una càmera de fotos digital. La primera sorpresa se la va endur l'alcalde diumenge a la tarda, quan va veure la porta de l'ajuntament i la finestra del mòdul esbotzades i que no hi havia els ordinadors.

L'alcalde, Josep Serra, diu que el robatori es va produir amb tota probabilitat la nit de dissabte a diumenge, perquè dissabte al vespre no va veure res anormal. Serra va explicar que tenien previst instal·lar càmeres de vigilància a l'edifici en obres i al mòdul, però que no hi han estat a temps, si bé diu que les muntaran igualment en els pròxims dies.

L'alcalde va explicar que «sortosament», els lladres no van poder obrir la caixa forta que conté les còpies de seguretat de la documentació municipal. Això, segons argumenta l'alcalde, hauria estat greu pel gruix important d'informació que s'hauria perdut.

Els lladres van esbotzar la porta d'entrada de l'ajuntament, una porta amb doble pany, i amb una palanca van fer malbé el bastiment per accedir a dins. En el mòdul van trencar la reixa, la persiana i el vidre d'una de les finestres.

L'alcalde va denunciar el fet als Mossos d'Esquadra, que es van desplaçar al lloc per agafar les empremtes digitals, però tot apunta que els lladres van fer servir guants per executar el robatori.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.