Opinió

DGT i Pere Navarro

El 7 de gener m’havia caducat el carnet de conduir. Vaig a la consulta que hi ha a sota Trànsit, molt preparats i professionals.“Un quart d’hora i tot arreglat, foto inclosa. Ens cuidem de tot el tràmit, li donem un document provisional i rebrà per correu el seu permís de conduir abans de tres mesos.” A l’abril vaig a aquesta consulta i em diuen: “Cap problema, té el carnet renovat. L’hi varen enviar des de Madrid el 22 de febrer però s’ha perdut.” Em donen una adreça web per reclamar-lo; res, un fiasco. Passen setmanes i al final demano hora a la DGT de Girona; me’n donen per al 16 de setembre. M’atenen al cap de tres quarts d’hora. Veig que per la covid estan inutilitzades dos terços de les cadires. De deu taules d’atenció al públic només en funcionen dues. A dins, gent treballant. M’atenen amb un important retard. Dic a la funcionària: “Tenen molta gent fent teletreball a casa, veritat?” Em diu que no, que els falta personal i Madrid no els n’hi posa, i van de bòlit. Li dic que s’ha perdut el meu carnet de conduir i dec ser l’únic, oi? “No, que va! Correus és un desastre. Se’n perden centenars. El 30 d’octubre pot passar a recollir-lo sense demanar hora.” Crec que la culpa és de la DGT amb el Sr. Pere Navarro al capdavant, a Madrid. Era bon gestor al Govern Civil de Girona fa anys, però avui el sistema l’ha engolit. Passaports ara és a la DGT. Tant d’atur que diuen que hi ha, i l’atenció de tot el departament consisteix en un 20% de personal. Uf!

Girona

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.