El lector escriu

Teleassistència?

Des del 24 de maig que el Servei de Teleassistència de l’Ajuntament de Barcelona estava avisat perquè es posés en contacte amb la meva mare per canviar-li l’aparell perquè s’estava esgotant la bateria.

Després d’infinitat de trucades i múltiples reclamacions, finalment han quedat que passaran el proper dia 27. Cada vegada que trucava sentia com em donaven la raó i em deien que és molt necessari canviar l’aparell per evitar que deixi de funcionar. Crec que és un servei no gaire eficient per la tardança en la resolució del problema. A l’última trucada no van saber explicar-me a on havia d’anar per posar un full de reclamacions. Ajuntament de Barcelona, només demano que sigueu més resolutius quan es tracta de gent gran.

Sant Boi de Llobregat (Baix Llobregat)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia