VIlamalla

Miquel Alimentació Grup fitxa el director de màrqueting de Frudesa

Miquel Alimentació Grup ha incorporat Alain Carrasco Barber com a director de màrqueting de l'empresa, segons va informar ahir l'empresa en un comunicat. Abans d'entrar a treballar a Miquel Alimentació, Alain Carrasco exercia la funció de director de màrqueting de Frudesa. Anteriorment havia ocupat llocs directius a El Pozo, Juver i Panama Jack, entre altres empreses de l'Estat i multinacionals de gran consum. Alain Carrasco, de 39 anys, és llicenciat en econòmiques i empresarials i té un ampli coneixement de les àrees de gestió i de màrqueting. Miquel Alimentació, amb seu a Vilamalla, té un volum de negoci previst per aquest any de 1.088 milions d'euros, i té una àmplia xarxa de distribució a l'engròs i de supermercats a tot l'Estat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.