JOSEP MASSEGUR

DIRECTOR GENERAL

«El futur és apostar per un producte respectuós amb el medi ambient»

Quina ha de ser l'estratègia de futur de Massegur?
–«El futur és apostar per un producte alternatiu que sigui respectuós amb el medi ambient. Fa uns anys que hem centrat la prioritat a buscar productes sensibles amb el medi ambient; en aquests moments tenim un bon catàleg de productes verds, que anem actualitzant amb noves incorporacions. Al client se li ha d' explicar molt bé aquest tipus de producte alternatiu, i poder garantir el producte amb certificacions i homologacions. Aquesta tasca ens porta molta feina, però és important que el client quedi convençut del seu propi canvi.»
–I hi ha consciència en aquest tema mediambiental entre els clients que tenen a Massegur?
–«Ens trobem de tot, clients molt sensibles i respectuosos amb el medi ambient que es miren més els efectes mediambientals que no pas el preu, i també n'hi ha que no tant.»
–Quins són els projectes que té en ment Massegur?
–«El plantejament des dels inicis ha estat anar creixent, però en producte, és a dir, amb l'increment del ventall d'articles. Ara el que tenim en ment és el creixement en territori. De fet, ja es va iniciar amb la instal·lació d'una seu a Puigcerdà que ens va servir una mica de conillet d'índies per veure com funcionava, i ha anat bé. La idea és anar-nos expandint per tot Catalunya, i amb passos ferms.»
–La venda a l'engròs és la base del seu negoci, però es volen expandir en la comercialització al detall?
–«A Girona es va inaugurar una botiga dedicada a la venda al detall, veiem que amb el temps està agafant caràcter propi i fins i tot hi comercialitzem productes exclusius, només per a la botiga. Ara encara és massa aviat, però més d'un cop m'ha passat pel cap obrir una línia de botigues ‘Paperines' però només ho tinc al cap, ja ho veurem.»
–L'aposta per vendre per internet està entre els seus plans?
–«Fa temps que tenim una pàgina web oberta, però l'objectiu és crear una web on es pugui comprar en línia. La pregunta és com ho enfoquem. Hem de fer un estudi, però sí, la idea és obrir una botiga virtual de productes verds i un cop tinguem aquesta secció en marxa, continuar treballant en la incorporació de la resta de productes de l'empresa.»


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
EMPRESA

Carme Torras, premi Manel Xifra a la transmissió de coneixement tècnic i tecnològic

GIRONA
economia

El Consell Regulador del Cava admetrà raïm de fora de la DO pels efectes de la sequera

vilafranca del penedès
economia

El Port de Mataró acollirà el primer Saló Internacional Nàutic amb una trentena d’expositors

mataró

Reempresa evita el tancament de 440 empreses gironines durant l’última dècada

girona
economia

Henkell Freixenet creix un 4,1% l’últim any assolint 1.230 milions d’euros de facturació

sant sadurní d’anoia
medi ambient

Part de les vinyes del Penedès, en perill de mort, per la sequera

VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Economia

L’acord perquè Chery fabriqui vehicles a l’antiga Nissan es signarà divendres

barcelona
economia

El Govern autoritza a Circuits de Catalunya a adjudicar la gestió a Fira de Barcelona

BARCELONA
Xina

L’economia xinesa creix un 5,3% en el primer trimestre

barcelona