Economia

Signen convenis per impulsar el comerç a Ripoll i Camprodon

La Generalitat i els Ajuntaments i comerciants de Ripoll i Camprodon han signat uns convenis per impulsar projectes de centres comercials a cel obert en aquests municipis. L'objectiu d'aquests convenis és crear sinergies comercials urbanes capaces de donar resposta a les necessitats actuals dels consumidors i convenir aquest equipament comercial col·lectiu en motor de la revitalització comercial i urbanística del seu entorn.

En el cas de Ripoll, per exemple, el pla, amb un pressupost de 40.080 euros, preveu accions com la campanya de rebaixes, la cartellera Tòtems, les fires d'estocs de tardor i primavera Ripiganga, la Fira de les 40 Hores, el Museu Itinerant, la Tornada a l'Escola-Botiga Amiga, la iniciativa Fes la bossa... i el suport a la Candidatura Portalada 2014, la campanya comercial i la fira de Nadal. A Camprodon, el pla preveu accions com el trenet turístic de la vall de Camprodon, la botiga al carrer, el Comerçnit, la vall de Camprodon 48/600, la Grossa de Cap d'Any, la loteria de Nadal i el concurs d'il·luminació nadalenca, el Pare Noel i la Coral Brins, entre d'altres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

L’empleat sènior, la resposta a la falta de professionals

Barcelona

Dona i gran, la doble barrera per emprendre

barcelona
Sara de la Rica
Catedràtica d'Economia de la Universitat del País Basc

“La discriminació per edat és un fet provat en el mercat de treball”

barcelona
Mons Badia,
presidenta del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB)

“El respecte pel medi ambient fomenta el creixement econòmic”

Barcelona
ECONOMIA

Puja la despesa dels turistes a les comarques de Barcelona

Barcelona

Canmartex potencia l’R+D en les noves teixidores

Argentona (Maresme)

Ferrimax prepara el talonari i l’organització per créixer

Sant Fost de Campsentelles
economia

El BBVA presenta oficialment l’OPA al Sabadell en les condicions previstes

barcelona
ECONOMIA

La nova marca turística de Santa Susanna distingeix la sostenibilitat i la innovació

SANTA SUSANNA