Economia

La Diputació i Horta de Sant Joan sumen forces per tal de normalitzar el turisme després de l'incendi

L'òrgan supramunicipal ha engegat una campanya per atreure els visitants

Demostrar als visitants que Horta de Sant Joan és viva, malgrat el tràgic incendi de final de juliol. Aquest és l'objectiu principal d'una campanya comunicativa que ha engegat el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, gràcies a un acord amb el consistori hortolà, per tal de reactivar el sector turístic al municipi. Des de dilluns passat, ambdues administracions intenten, a través de diferents mitjans, oferir una imatge de normalitat a aquelles persones que es plantegen visitar la zona i que es veuen frenades per les descoratjadores notícies d'ara fa un mes. «Fins ara, hem previst invertir-hi uns 20.000 euros, però la campanya s'allargarà fins als mesos de setembre i octubre», va explicar l'adjunta de la gerència del patronat a les Terres de l'Ebre, Marta Farrero.

Entre altres accions, la campanya inclourà l'emissió de falques publicitàries a la ràdio fins a final d'aquest mes, la publicació de bàners a diferents pàgines web per promocionar el municipi o fins i tot amb enllaços a les emissions d'una càmera que, a través d'internet, ofereix imatges en directe del municipi. En la campanya també hi col·labora el Club Gimnàstic de Tarragona, que lluirà en les fotos oficials del seus dos propers partits una pancarta amb el nom del nucli, mentre que les opinions dels turistes que aquests dies es troben a Horta també s'estan publicant a la plana web de la població per dinamitzar el sector.

«És impossible saber ara com afectarà el turisme, l'incendi, però esperem que aquesta campanya ens ajudi», va afirmar l'alcalde hortolà, Àngel Ferràs, que va recordar que cap dels atractius turístics del municipi es va veure afectat pel foc. Ferràs també confia que els actes que s'organitzaran a partir del setembre per tal de commemorar el centenari de l'arribada a Horta del pintor Pablo Picasso atrauran més visitants.

Nou rutes per explorar

Dins d'aquesta campanya conjunta, el Patronat de Turisme de la Diputació va presentar ahir el catàleg turístic d'Horta de Sant Joan, on es recullen nou rutes que es poden fer per conèixer el nucli urbà i el seu entorn natural. La publicació, que es repartirà entre diferents oficines de turisme i al mateix municipi, inclou també mapes i informació sobre allotjaments i altres establiments de la zona. En total, s'han editat 20.000 exemplars del catàleg, que està disponible en quatre idiomes: català, castellà, anglès i francès. L'Ajuntament d'Horta s'ha encarregat de les despeses d'impressió, mentre que la Diputació ha assumit el cost del disseny.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

El PIB de Barcelona supera per primera vegada els 100.000 milions

Barcelona

Les empreses d’ambulàncies s'enfronten al concurs més important

Barcelona
Javier Peña,
director de l’Escola Universitària de Disseny Elisava

“El disseny ha de posar l’usuari al centre, i aquest és avui el planeta”

Barcelona
Jaume Vilanova
President delegat del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya a Girona

“Amb un gestor administratiu el resultat obtingut serà el més beneficiós possible per al contribuent”

Quines són les grans empreses que atenen les urgències a Catalunya?

barcelona

365 Obrador vol captar altres públics amb noves marques

Barcelona

Datarmony inicia l’expansió internacional a Xile

Barcelona

El debat per internalitzar el servei, en suspens

barcelona
economia

Pacte a Freixenet per l’ERTO que afecta 615 treballadors

barcelona