Economia

La logística d’Amphora aterra a Itàlia amb l’ull posat a Mèxic

L’empresa Amphora, especialitzada en oferir solucions de logística integral per a petits i mitjans negocis de comerç electrònic, ha inaugurat a Roma (Itàlia) un nou centre logístic de 3.000 metres quadrats, que se sumen als més de 20.000 que ja disposen en nou centres a Catalunya, Madrid, Canàries i Alemanya.

“L’entrada a Itàlia suposa un pas important per a la nostra estratègia internacional, ja que ens permet oferir serveis logístics més eficients”, comenta Adrià Cortés, CEO i cofundador de la firma, juntament amb Joaquim Sant i Joan Tresserras. L’empresa basa la seva eficiència en la digitalització dels magatzems per aconseguir entregues més ràpides. A més, també ofereix tràmits i costos més competitius, reducció de la burocràcia duanera i una experiència del client molt millorada.

Destacada a L’Econòmic del juliol passat com una de les deu start-up amb un gran futur pel davant, Amphora ja compta amb un equip de 70 professionals i una cartera de més de 200 clients.

L’empresa preveu quadriplicar enguany la seva facturació, assolint més de 15 milions d’euros al tancament de l’any, gràcies a la internacionalització del seu negoci i a la comercialització del seu programa de gestió de magatzem Atenea, capaç de millorar en un 30% la productivitat i l’eficiència d’aquests espais.

Tot i que acaba d’inaugurar el nou centre logístic a Roma, Amphora ja estudia l’entrada a Mèxic, des d’on vol abordar el continent americà.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva

Continua la Vaga a la multinacional DXC Technology

girona