Economia

BARCELONA

Ikea obrirà demà una botiga al centre comercial de Glòries

La marca sueca Ikea obrirà demà una nova botiga de les anomenades “urbanes” al centre comercial Westfield Glòries de Barcelona. Situada en un local de 1.622 m² en una única planta, tindrà una exposició de més de 3.000 productes, dels quals un miler són de venda directa. Oferirà el servei click & collect amb el qual el client pot comprar un producte per internet i recollir-lo a la botiga, i l’order & collect, en què l’encàrrec es fa a la botiga i es pot recollir l’endemà. A banda, hi haurà la típica botiga sueca d’alimentació i el centre estarà dirigit per Giovanni Giorgini.

Segons Ikea, la nova botiga s’emmarca en l’estratègia de locals “urbans” per acostar els seus productes als clients i expandir-se sobretot a Catalunya, Andalusia i la Comunitat de Madrid. Ikea té ara mateix 18 punts de contacte o venda física a Catalunya: els centres de Badalona, l’Hospitalet de Llobregat i Sabadell; una altra botiga “urbana” a la Diagonal, cinc espais de planificació i vuit punts d’entrega de mercaderia a les quatre demarcacions i el centre de distribució de Valls.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Banc Sabadell rebutja l’inicial oferta d’absorció del BBVA

barcelona

La Cuina de l’Empordanet presenta la seva nova guia de restaurants

begur

El Vívid, el mes de l’enoturisme a la Costa Brava, tanca amb el 89 % d’ocupació

girona

Acord de col·laboració entre la Cambra i CaixaBank

girona
GIRONA

La demarcació tanca el mes d’abril amb rècord històric d’ocupació

GIRONA
Economia

Rècord d’ocupació a l’abril a Catalunya amb 3,76 milions d’afiliats

barcelona
economia

El PIB de Barcelona supera per primera vegada els 100.000 milions

Barcelona

Les empreses d’ambulàncies s'enfronten al concurs més important

Barcelona
Javier Peña,
director de l’Escola Universitària de Disseny Elisava

“El disseny ha de posar l’usuari al centre, i aquest és avui el planeta”

Barcelona