Economia

Cinc pobles de l’Empordanet fan pinya per promocionar-se

La Bisbal, Corçà, Forallac, Ullastret i Cruïlles han impulsat una campanya de promoció que vol oferir al visitant experiències culturals i gastronòmiques per fer atractiva la zona durant tot l’any

Els municipis de la Bisbal d’Empordà, Forallac, Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura, Corçà i Ullastret han impulsat una campanya turística de promoció conjunta, en el marc del pla estratègic de desenvolupament econòmic local. Més de quaranta establiments s’han adherit a la campanya, entre allotjaments, restaurants i empreses vinculades al turisme. Aquestes empreses s’identificaran amb un adhesiu en un lloc visible a l’entrada de l’establiment. Aquesta és una iniciativa, tal com va explicar l’alcalde d’Ullastret, Miquel Gatius, que ha estat possible gràcies a la capacitat de consens i la voluntat de reunir esforços dels cinc ajuntaments. Un treball que ha permès d’aconseguir “un objectiu comú de dinamització econòmica de l’entorn, entès com un sol àmbit territorial”. Gatius també va destacar ahir a l’ajuntament d’Ullastret la voluntat i l’esforç de les empreses del territori per oferir activitats adreçades al turista durant tot l’any per contribuir a la desestacionalització del turisme.

Promoció i imatge

La campanya Hola! Visit Empordanet ofereix un catàleg d’experiències diverses. Per fer-ho es disposa d’un web , d’un canal a Youtube i d’un altre element comunicatiu, que és una guia amb format revista i multilingüe . Aquesta té la col·laboració del que els impulsors anomenen ambaixadors, com Elena Paschinger, periodista austríaca i bloguera de viatges de turisme creatiu, i Carles Sanjosé, arquitecte i músic de la Bisbal d’Empordà. Paschinger explica el seu viatge i presenta els amfitrions que va tenir i les activitats que hi va fer, i Sanjosé proposa una ruta per descobrir el paisatge i els pobles del voltant de la Bisbal. Finalment, la guia fa una llista dels restaurants que ofereixen productes de proximitat amb vaixella de ceràmica de la Bisbal i vi DO Empordà i els establiments d’allotjament turístic compromesos amb el model de turisme responsable.

Una unió estratègica que té un pla

La campanya Hola! Visit Empordà s’emmarca dins el pla estratègic de desenvolupament econòmic local que comprèn els municipis de la Bisbal d’Empordà, Forallac, Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura, Corçà i Ullastret. El pla estratègic, finançat pel Servei Públic d’Ocupació, inclou diferents línies estratègiques d’actuació per tal d’augmentar les oportunitats laborals i de desenvolupament empresarial que ofereix el territori mitjançant l’acció conjunta i coordinada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Les exportacions gironines creixen un 11% i les vendes arriben als 706 milions

girona
Orient Mitjà

S&P rebaixa la nota del deute d’Israel per l’escalada de la tensió a la regió

barcelona
economia

L’Íbex baixa un 0,8% per les tensions a l’Orient Mitjà

barcelona
EMPRESA

Carme Torras, premi Manel Xifra a la transmissió de coneixement tècnic i tecnològic

GIRONA
economia

El Port de Mataró acollirà el primer Saló Internacional Nàutic amb una trentena d’expositors

mataró

Reempresa evita el tancament de 440 empreses gironines durant l’última dècada

girona
economia

Henkell Freixenet creix un 4,1% l’últim any assolint 1.230 milions d’euros de facturació

sant sadurní d’anoia
medi ambient

Part de les vinyes del Penedès, en perill de mort, per la sequera

VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Economia

L’acord perquè Chery fabriqui vehicles a l’antiga Nissan es signarà divendres

barcelona