Economia

empresa

balanç de gestió

Bon Preu va augmentar les vendes de l’11,4% el 2017

El Grup Bon Preu, propietari de les marques Bonpreu, Esclat i EsclatOil, va tancar l’exercici del 2017 amb unes vendes de 1.199 milions d’euros (vendes netes sense IVA), la qual cosa significa un increment de l’11,4%. Aquests resultats confirmen la tendència ascendent del grup, que es troba en plena fase d’expansió. Durant el 2017 es va fer una inversió de 147 milions d’euros, principalment destinada a la construcció de nous establiments i a l’ampliació de l’estructura logística. A més, s’ha mantingut el ritme d’obertures amb cinc hipermercats Esclat, als municipis de Castellbisbal, Reus, Tàrrega, Tortosa i Lliçà d’Amunt; dos supermercats Bonpreu, a Barcelona i Gironella, i tres benzineres EsclatOil, a Manresa, Olot i Cervera.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Fira de Barcelona porta a Cuba un saló sobre transport

BARCELONA
banc central europeu

Lagarde reconeix que la depreciació de l’euro empeny a l’alça la inflació

Brussel·les

La producció d’arròs pot caure un 10%

La ràpita

Can Bech ven salses gurmet als Estats Units

Palafrugell

El turisme frega els nivells prepandèmia a l’agost amb 2,5 milions de viatgers

Barcelona

Lleida reforça l’aposta pel model de bioeconomia

LLEIDA

L’encariment de l’energia amenaça el 25% de les pimes

barcelona

Riudellots vol engegar la primera àrea de promoció empresarial l’any vinent

RIUDELLOTS DE LA SELVA

Atorguen el premi Arjau d’Honor a Ferran Adrià

Roses