Comerciants i marxants de la Selva s'uneixen per poder competir amb les grans superfícies

La Federació de Comerç de la Selva i l'Associació de Marxants de les Comarques Gironines van presentar ahir al Consell Comarcal la campanya Comerciants i marxants sumen, que té com a objectiu millorar l'oferta al client i competir amb les grans superfícies comercials. De moment la campanya comprendrà només els municipis de Santa Coloma, Arbúcies, Riudellots, Sant Hilari, Vidreres, Breda i Caldes, tot i que més endavant s'estendrà a altres llocs, com ara Lloret.

La campanya estarà activa només a principi de cada mes, a partir d'aquest febrer mateix; començarà el primer dissabte i durarà fins al divendres següent. La peça clau i més visible serà una targeta que els marxants i comerciants donaran al client, i amb la qual aquest podrà gaudir de les ofertes que aquests oferiran a cada localitat únicament els dies en què es faci mercat. No es marquen mínims per als regals, descomptes i altres ofertes que puguin fer marxants i comerciants. «Serà molt lliure i dinàmic», van destacar ahir els organitzadors. Un altre dels objectius de la campanya és generar mobilitat entre els diferents pobles que hi participen.

Marta Julià, presidenta de la Federació de Comerç de la Selva, va destacar que aquesta campanya era «pionera a Catalunya», i que es pretenia «millorar la imatge col·lectiva» creant aquesta marca nova. «Junts podem fer una oferta molt més àmplia que la de qualsevol superfície», va assenyalar. Josep Maria Vergés, president de l'Associació de Marxants de les Comarques Gironines, també va remarcar aquesta idea, i va lamentar que «no tots els marxants s'adheriran a la campanya».



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.