Cinema

cinema

La publicitat de ‘Barbenheimer’ fereix sensibilitats al Japó

La filial japonesa de Warner Bros ha criticat públicament els seus homòlegs nord-americans per les reaccions “desconsiderades” en els mems que combinen imatges lúdiques de Barbie amb núvols de bolet d’explosions atòmiques. El fenomen de taquilla que ha provocat l’estrena simultània de Barbie, que adapta al cinema la nina de Mattel, i Oppenheimer, film sobre el pare de la bomba atòmica, ha estat batejat amb el nom de Barbenheimer. Les interaccions del compte oficial de Barbie amb mems de Barbenheimer han generat malestar entre els internautes nipons i ha portat la distribuïdora japonesa de Barbie a disculpar-se i criticar els seus col·legues dels EUA, abans de la imminent estrena del film al Japó



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia