Cultura

La poètica fotogràfica envaeix Rubí

Com cada any i fins a final de mes, el Festival la Nuu envaeix carrers, sales d’exposicions i tota mena d’espais que converteixen Rubí en un gran aparador participatiu de fotografia, però amb altres activitats paral·leles, com ara recitals de poesia –art germana–, debats i col·loquis. Amb el lema La llum de les paraules. Llegir i escriure el món, el factòtum del festival, Carles Mercader, sintetitza: “Estem fets d’imatges i paraules. Llegim el llibre del món per intentar copsar-lo i per intentar, també, entendre’ns, a nosaltres mateixos. Quan llegim una imatge de qualsevol tipus, sigui aquesta pintada, fotografiada, o esculpida, necessitem sempre de la paraula per a la seva interpretació. Els relats existeixen en el temps i les imatges es desenvolupen en l’espai, però a l’hora de contemplar-les sempre hi afegim la temporalitat pròpia de la narrativa i de la ficció.”

Entre els triats podem veure obra de Trine Sondergaard (Dinamarca), Dimitra Dede (Grècia), António J. Duarte (Portugal), Massimiliano Tommaso Rezza (Itàlia), Arja Hyytiainen (Finlàndia), Yasmina Benabderrahmane (França), Gael Bonnefon (França) i Neus Solà, Enric Montes, Rosa M. Florensa, Salvi Danés i J. R. Bas. Si volen participar en una experiència única, no s’ho perdin.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

L’escriptor novaiorquès Don Winslow guanya el XVII Premi Pepe Carvalho

barcelona
PILARÍN BAYÉS
Il·lustradora

“Mil vegades un editor m’ha fet confiança”

barcelona
Billy Bragg
MÚSIC

“La definició americana de ‘llibertat’ ha esdevingut predominant”

BARCELONA
opinió

Gaudí i l’avantguarda francesa

Historiador de l’art
opinió

‘Stella splendens’

Historiadora de l’art
Crítica
òpera

Repetició amb escassa diferència

Pere Bellès invita a pensar la cabana com a espai mental

Salt

Qüestió pendent

Barcelona

El Museu de l’Empordà dissol fronteres

Figueres