Llibres

poesia

Trobada poètica del Grup de Cultura de Rupià

El Grup de Cultura de Rupià celebra el seu desè aniversari i el dels seus tallers de teatre i poesia amb l’organització de la 1a Trobada Poètica, que tindrà lloc aquesta nit a la plaça d’Amunt (21.30 h, taquilla inversa). Hi participaran Ramon Bartrina, Laia Claver, Núria Martínez-Vernis, Josep Pedrals, Ramon Sargatal i els participants en el taller de teatre i poesia –l’últim ha estat dedicat a Bertold Brecht–, amb Pau Zabala al piano. La trobada poètica de Rupià neix amb la voluntat de tenir continuïtat en futures edicions, i també amb la intenció de reivindicar la plaça d’Amunt per a aquest tipus d’activitats culturals. En aquesta primera trobada, i a propòsit d’un dels poemes, hi haurà a la venda Erotyl: “Hem recuperat la fórmula magistral d’aquest producte que, cap a l’any 1930, es venia a les farmàcies com a remei miraculós per combatre eficaçment la impotència i la neurastènia.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca

música

‘Eufòria’ torna al palau Sant Jordi el 30 de juny amb un doble concert

Barcelona
música

Lluís Figueras & The Demons estrena el videoclip de ‘Lagarto Lagarto’

girona
CÒMIC

La il·lustradora Marika Vila guanya el Gran Premi Comic Barcelona

Barcelona
Crítica

Sara Blanch, l’estima d’un cant