Comunicació

El CAC mostra el perill de la publicitat als menors

Una delegació del Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) –integrada pel president, Xevi Xirgo, i per la vicepresidenta, Rosa Maria Molló– presentarà als reguladors europeus dos informes sobre els perills dels menors d’edat davant la publicitat a les plataformes d’intercanvi de vídeos i a les xarxes socials. La presentació es farà en la 55a Assemblea de la Plataforma Europea d’Autoritats Reguladores, que tindrà lloc a Anvers el 12 i 13 de maig. Els dos estudis, que recullen vídeos de YouTube, Instagram, Twitter, TikTok i Twitch, mostren com a l’entorn digital es fomenta el consum excessiu i immoderat d’aliments alts en greixos, sucre o sal, així com de begudes ensucrades, a més de productes de bellesa, roba i videojocs.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
L’Última Hora, 15 d’agost

L’Última Hora, 15 d’agost

BARCELONA

Mario Beut, locutor, presentador i actor de doblatge, mor als 89 anys

BARCELONA
XAVIER GIRÓ
Comunicador

“Importa més la lògica de fons que les «fake news»”

Barcelona

‘OT’ acusa ‘Eufòria’ de plagi

Barcelona

Romà nega que els projectes dels nous directors de TV3 i Catalunya Ràdio siguin “continuistes”

Barcelona

Nova sentència contra la ràdio municipal de Girona

GIRONA

El TSJC reitera la il·legalitat en la privatització de la ràdio municipal de Girona

GIRONA
COMUNICACIÓ

El TGUE desestima que Russia Today torni a emetre: “Suposaria una amenaça directa per la UE”

BRUSSEL·LES

Sigfrid Gras i Jordi Borda, nous directors de TV3 i Catalunya Ràdio

barcelona