Plantejament encertat

L'actualització que Mitsubishi ha aplicat a l'Outlander no es limita només a qüestions estètiques. Ara la versió d'accés és de gasolina i la superior s'adiu més amb les preferències del públic europeu

El frontal amb l'enorme graella de refrigeració tipus Jet Fighter, que Mitsubishi va aplicant a tots els seus models, és el principal distintiu extern del nou Outlander. En la posada al dia d'aquest SUV, el plantejament va dirigit tant a reajustar els preus com a intentar satisfer més les preferències del públic europeu. Això explica que s'hagi substituït el motor 2.4 de gasolina (170 CV) pel més sobri 2.0 de 140 CV, que amb tracció a l'eix davanter, canvi de cinc marxes, cinc places i un preu de 25.400 euros, esdevé la versió d'accés.

Per als que segueixin preferint els motors turbodièsel, Mitsubishi manté els 2.0 i 2.2 DI-D, tots dos amb canvi manual de sis marxes i tracció total All Wheel Control (AWC), amb blocatge del diferencial central, que tant intervé automàticament com a sol·licitud del conductor. Igual que el propulsor de gasolina, el 2.0 DI-D està disponible en versió única (Challenge) i cinc places (30.450 euros). Als que s'estimen més els avantatges de poder disposar de tres files de seients, Mitsubishi els reserva el motor 2.2 DI-D amb injecció common rail, turbo de geometria variable i canvi manual (33.950 euros), o bé l'automàtic seqüencial TC-SST, amb doble embragatge, palanques al volant i dos modes de gestió: normal i sport. El sistema TC-SST és la principal aportació tecnològica al nou Outlander, atenent que la combinació entre motor turbodièsel i canvi automàtic té cada cop més adeptes.

L'Outlander 2.2 DI-D automàtic té dues definicions d'equipament, Motion (35.450 euros) i Kaiteki, que per 2.000 euros més disposa de sostre solar elèctric, tapisseria de cuir i seients davanters calefactables. Tots els nous Outlander tenen, de sèrie, un ampli assortiment d'airbags, control d'estabilitat, sensors de pluja i encesa automàtica dels llums i climatitzador. Les versions 2.2 DI-D hi afegeixen fars de xenó dual, llums davanters adaptatius i Bluetooth.

MOTORS DE GASOIL: 2.0 DI-D. 1.968 cc. 140 CV i 310 Nm. Consum: 6,8 l/100 km. Emissions CO2: 180 g/km. 2.2 DI-D. 2.179 cc. 156 CV i 380 Nm. Consum: 7,0 l/100 km. Emissions CO2: 192 g/km (automàtic). MOTOR DE GASOLINA: 2.0 MIVEC. 1.998 cc. 147 CV i 199 Nm. Consum: 8,0 l/ 100 km. Emissions CO2: 189 g/km. SUSPENSIONS: McPherson / Multi-link. FRENS: Discos ventilats de 294 mm / Discos sòlids de 302 mm. LLARGADA, AMPLADA I ALTURA: 4,665/1,800/1,720 m. PREUS: De 25.400 euros (2.0 MIVEC) a 37.450 euros (2.2 DI-D Kaiteki).
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.