vilafranca del penedès

Desplacen cap al nord l'eix diagonal entre Vilafranca i la Granada per no afectar el TAV

El Departament de Política Territorial de la Generalitat ha publicat ja el nou projecte de l'eix diagonal entre Vilafranca i la Granada. El canvi del traçat, que ara passa entre 40 i 50 metres més al nord, s'ha fet per evitar les afectacions que suposava l'anterior projecte respecte al pas del tren d'alta velocitat (TAV). El projecte de traçat inicial incloïa la construcció d'un pont que passava a tocar d'unes torres d'alta tensió que alimenten la línia d'alta velocitat; per això els tècnics van preveure el desplaçament del traçat cap al nord. D'aquesta manera, el traçat de l'eix diagonal entre Vilafranca i la Granada passarà per sota l'autopista AP-7 i enllaçarà amb un pont per sobre la línia del TAV i el tren de rodalies cap a la carretera d'Igualada. Es tracta d'un tram de 2,7 quilòmetres al llarg dels quals l'autovia que arribarà de Vilanova es convertirà en una via de dos carrils, un en cada sentit, i carrils en trenat en els dos sentits per facilitar la incorporació i la sortida dels vehicles a causa de la proximitat que hi ha de l'enllaç amb la carretera C-243, l'N-340 i a l'enllaç de la Granada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona