Administracions

Més de tretze mil consultes dels ciutadans a Calonge

La nova oficina d'atenció ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Calonge ha atès durant el seu primer any una mitjana de més de mil persones al mes. En total l'OAC ha atès 13.603 persones durant el primer any de funcionament, des que va obrir, l'1 de març del 2016. Entre les peticions ateses per l'OAC, destaquen les gestions relacionades amb els tributs, que representen el 38% del total, i les relacionades amb el registre de documents (29%) i amb el padró d'habitants (23%). De les dades de persones ateses per la nova OAC, també se n'extreu que el mes d'abril és el de més afluència, amb el 12% del total de les persones ateses, seguit del mes de juny, amb el 10%. El mes amb menys afluència de ciutadans és el desembre, amb el 6% del total de l'any. La nova OAC va obrir les portes el 2016 després d'una remodelació i va passar a disposar d'un espai de 120 m², on s'ofereix una atenció que ha permès millorar la gestió dels veïns del municipi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona