Societat

moda

Natalie Portman protagonitza la campanya de Dior feta a la Roca Grossa

La firma de luxe francesa tria la platja de Calella per gravar un anunci promocional

‘The Essence of Miss Dior’ és el nom de la campanya promocional que la firma de luxe francesa ha rodat a una platja de Calella, al Maresme, i de la qual n’és protagonista l’actriu Natalie Portman. La Roca Grossa és l’escenari que es va convertir en plató on va tenir lloc l’enregistrament de la nova promoció de Dior sota els lemes “valenta, lliure, en constant evolució i estimant més fort que mai”, en anglès. Portman ha afirmat en una entrevista que li han fet en el mateix producte promocional que la seva part preferida de l’anunci va ser en la que estava a la platja de la Roca Grossa de Calella i s’endinsava en l’aigua. “Va ser alliberador”, ha dit.

Aquesta campanya de promoció de Dior ha estat possible a la tasca de promoció de ciutat de l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament mitjançant el Calella Film Office, que ha posicionat Calella com a una ciutat-plató, aconseguint un impacte positiu i un reconeixement mediàtic de la marca de ciutat. Tant és així, que la notícia sobre l’anunci de Dior gravat des de Calella ha aportat una promoció orgànica de la destinació derivada de la cobertura dels mitjans de comunicació. Diuen els promotors que si s’hagués volgut fer una campanya de publicitat de Calella amb el mateix impacte s’haurien d’haver invertit més de 60.000 euros (segons el càlcul del valor publicitari equivalent).

L’actriu de Hollywood i guanyadora d’un Oscar és la cara més coneguda que ha passat per la ciutat-plató que gestiona Calella Film Office (CFO). Altres marques conegudes i personalitats que han actuat en cinema o publicitat a Calella són Dani Rovira amb la pel·lícula A 100 metros, la campanya de Nadal de l’empresa Anna de Codorniu, algunes escenes de la sèrie Com si fos ahir de Tv3 i de la pel·lícula Amics per sempre de Román Parrado, una campanya de promoció turística de Turespaña, així com el programa Tabú del Canal 0 a Movistar, amb la participació de Lluís Homar.

L’any passat, Calella va gestionar 26 produccions i la localització més sol·licitada va ser la Roca Grossa, seguida del Far i altres espais del centre de la ciutat. Una altra de les produccions realitzades, que s’ha llançat fa poc, és la campanya de promoció turística de primavera del Consorci de Turisme del Maresme.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Girona planteja una nova ordenança municipal de tinença d’animals

GIRONA
sequera

Els pantans guanyen fins avui 21 hm³ i 47 entre març i abril

barcelona

Ocupen un local municipal que usen els castellers per crear un casal de joves

SANT CUGAT DEL VALLÈS
societat

Jutgen un acusat que afronta més de 17 anys de presó per violar l’exdona

girona
societat

El TSJC confirma 23 anys de presó per un home que va matar la dona al Prat de Llobregat

Barcelona
societat

Torna la fira d’ocupació TreballemGi a Alt Empordà, el 15 de maig

figueres

L’Hospital de Bellvitge impulsa la teleassistència per als pacients amb asma

L'Hospitalet de Llobregat

Collboni reclama a Mascort fons per a Collserola

Barcelona

Llagostera preveu un estalvi del 78,49% en el consum d’electricitat

LLAGOSTERA