Una enquesta a 299 usuaris dona un 8,6 al bus de Lloret
L’Ajuntament de Lloret de Mar ha donat detalls d’una enquesta a usuaris del servei urbà d’autobús, que des de l’any passat gestiona l’empresa Sagalés. L’estudi, de l’empresa Ceres (empresa d’investigació sociològica i de mercat), s’ha realitzat a un total de 299 usuaris escollits de manera aleatòria en dies i hores diferents. L’índex de satisfacció ofereix una valoració mitjana de 8,6.
Els clients entrevistats havien de valorar de l’1 al 10 diferents aspectes del servei com són la puntualitat, el recorregut de les línies, les freqüències de pas, els horaris, la comoditat, la neteja, la seguretat durant el trajecte, la qualitat de les parades, el tracte del personal o la informació d’horaris i recorreguts.
L’enquesta destaca la bona valoració en l’accés i la temperatura, el conductor, l’estat de l’autobús, la informació i el respecte pel medi ambient. La freqüència i els horaris i la informació web han passat de punts forts a prioritats de primer ordre i, de segon ordre, destaquen el preu i la informació per telèfon, entre altres aspectes.