Societat

Barcelona impulsa l’Oportunity Week per “pal·liar” els efectes de les cancel·lacions del MWC

El pla del consistori i els agents econòmics vol incentivar el turisme a la ciutat durant la setmana del congrés

“Donem un missatge de dinamisme, capacitat de reacció i de mirar cap endavant amb propostes concretes”, segons Collboni

L’Ajuntament de Barcelona i els agents econòmics de la ciutat han impulsat la Barcelona Opportunity Week per “pal·liar” els efectes de les cancel·lacions del Mobile World Congress (MWC). Aquesta “oferta conjunta” pretén evitar “al màxim possible” l’anul·lació de les reserves i incentivar el turisme a la ciutat durant la setmana en la qual s’havia de celebrar el congrés de telefonia mòbil. Així ho ha assegurat el tinent d’alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, després de reunir-se amb representants del teixit econòmic de la ciutat. El consistori ha reiterat també el suport a l’esdeveniment alternatiu al 4YFN, impulsat per Barcelona Tech City, que no se celebrarà al recinte firal. “Es tracta que la ciutat faci una oferta atractiva perquè es produeixin les menys cancel·lacions possibles”, ha apuntat Collboni. Ha afegit: “Donem un missatge de dinamisme, capacitat de reacció i de mirar cap endavant amb propostes concretes”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia