Infraestructures i serveis

L’APUNT

I què passa amb els 88 km ja fets?

Tal com reconeix la Plataforma Resposta al Midcat, la decisió dels reguladors energètics de tombar el projecte és una victòria, encara que es deixi la porta oberta a un replantejament i sembla que suposa un precedent a Europa. Els motius del perquè s’ha rebutjat ara el Midcat responen tant a “necessitats de mercat i manca de maduresa”, segons els reguladors, com potser a interessos polítics de nou govern espanyol. Sigui com sigui, sense l’oposició del territori que ha fet visible i ha posat pedres al projecte, aquest hauria anat passant discretament com en els 88 quilòmetres del tram fet entre Martorell i Hostalric. Un tram que, per cert, què passarà ara amb ell? Sentirem a parlar d’indemnitzacions tipus Castor o túnel del Pertús?



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]

Pengen la bandera interseccional per a la llibertat sexual

SALT
societat

46 demandes d'asil per raons d’orientació sexual o identitat de gènere fins l’abril

Barcelona
societat

Crítica del síndic per l’actuació punitiva de l’Ajuntament amb un sensesostre

Barcelona
Societat

Triquell, Cookah P. & Boom Boom Fighters i el Pony Pisador, caps de cartell de la festa major

Sant Cugat del Vallès

Joan Espona, nou president dels caçadors gironins

OLOT

Els prototips de la plataforma eòlica, frenats per la falta de pressupost

GIRONA

Comencen els treballs d’estudi i preservació de boscos de pi negre al Ripollès

CAMPELLES
La crònica

Les probabilitats que t’atropelli una bicicleta

Societat

Afavorir la inclusió de joves LGTBIQ+

El Prat de Llobregat