Opinió

Lleida

El rebut de l'aigua, pels núvols

David Marín [email protected]

Una plataforma ciutadana reclama que la gestió del servei d'aigua torni a ser pública

L'empresa concessionària del servei de l'aigua a Lleida ha augmentat un 35% el rebut del servei. A aquesta xifra s'hi suma la pujada del 35% de l'any passat i l'augment del cànon que aplica la Generalitat, un 7,2% més. Tot això, en plena crisi econòmica. Els increments han fet reaccionar una part de la societat civil i una plataforma ciutadana en defensa dels serveis públics va incloure una pregunta sobre la privatització de la gestió de l'aigua a Lleida en el multireferèndum celebrat el 25 de maig passat. El resultat, contundent a favor de la recuperació del servei per part de l'administració pública. La Paeria, però, defensa la gestió que en fan FCC, Aqualia i Gestión Integral del Aigua SA.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.