L'apunt

L’APUNT

Aeroports de colors

De què serveix tenir estacions del TAV a l’aeroport de Girona i de Reus per portar-hi passatgers si, en realitat, amb prou feina hi baixen avions? Que el Prat necessita créixer segurament és una evidència, però ho ha de fer físicament a Barcelona? Tenint dos aeroports infrautilitzats amb unes instal·lacions de primer nivell i connectats amb la capital per TAV, potser el que hauria calgut és plantejar quin model aeroportuari, i sobretot de país, volem. Un país descentralitzat (allò que es retreu a Madrid) i amb un territori compensat. Les administracions s’omplen la boca que a Catalunya hi ha pocs espais naturals, i als que queda els volem posar avions a sobre. De res serveix que se’l qualifiqui d’aeroport verd. Sabem que no ho serà. No pot.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia