El lector escriu

Direcció molt deficient a l’atenció primària

El dia 25 de juliol em vaig desplaçar des de Girona per portar el meu pare, que té mobilitat reduïda, a una visita al CAP de Breda per posar-se un Doppler. Després d’esperar-nos més d’una hora, ens avisen que s’haurà de fer la visita un altre dia perquè la persona assignada no té la formació per fer aquesta feina. Vaig demanar un full de reclamacions, que vaig omplir, i quan ja era a Girona em van trucar dient que necessitaven l’autorització del meu pare perquè la persona de recepció es va oblidar de donar-me el paper corresponent. Quan hi vaig tornar una setmana després per la visita, vaig aprofitar per omplir el paper que faltava, però quan vaig tornar a ser a casa em van tornar a trucar perquè aquesta vegada faltava la fotocòpia del meu carnet. Per aquesta raó, demano que, veient la gestió del personal i per extensió de la direcció, facin el sant favor d’informar degudament l’usuari i incloguin un paper explicatiu per poder esquivar aquesta mena de personal i, si cal, no dependre’n.

Girona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia