Economia

Immersió virtual per promocionar la demarcació en fires

El Patronat de Turisme estrena un cub virtual a Utrecht i el durà a altres cites

Inside Costa Brava i Pirineu de Girona és el nom de la nova experiència immersiva virtual que el Patronat de Turisme ha estrenat, aquest gener, a la fira Vakantie Beurs d’Utrecht, als Països Baixos. Consisteix en un cub de 33 m3 en què ofereixen una sessió de deu minuts –o de trenta, en versió completa– per traslladar agents de viatges, operadors turístics, prescriptors i també públic final a una mena de concurs amb preguntes i respostes sobre espais i atractius de la Costa Brava i l’interior de la demarcació, en què, a banda del sentit de la vista, juguen amb els de l’oïda i l’olfacte.

Els continguts presenten la destinació des de diferents àmbits i se centren en els tres productes turístics estratègics –cultura, natura i enogastronomia– i han estat desenvolupats per l’empresa gironina Lighthink Lab. Pròximament, s’instal·larà al saló Expovacaciones de Bilbao i també anirà a altres ciutats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Alemanya

Protesten contra l’ampliació d’una fàbrica de Tesla

Barcelona

Un centenar de professionals, en la VI Jornada d’Auditoria i Comptabilitat

girona
economia

Arxivada la segona causa contra Shakira per frau fiscal

barcelona
ECONOMIA

Els tractors tallen el centre Tarragona per reclamar una millor gestió de l’aigua

Tarragona
Economia

El BBVA promet reforçar el compromís amb Catalunya en l’opa hostil al Sabadell

madrid
economia

Comença la campanya de l’albercoc al Baix Segre

Seròs
Economia

El BBVA anuncia una OPA hostil per absorbir el Banc Sabadell

barcelona
comerç

Els oficis no troben relleu entre els joves

Barcelona
economia

Biocultura Barcelona arriba al Sant Jordi amb la trenta edició

Barcelona