Economia

L’APUNT

I les pomes gironines, més...

El protagonista de la presentació de la campanya de la Poma de Girona, l’escriptor Rafel Nadal, remarcava un comportament, al meu entendre generalitzat en la restauració nostrada, que denota poca implicació amb el producte local. Parlava ell del que costa trobar als restaurants d’aquí figues, tomates de cor de bou o pomes nostres. I el vi de l’Empordà, hi afegiria jo. Les comarques gironines concentren gairebé un 40% de la producció catalana i un 20% de l’estatal de pomes. La banalització del concepte Km 0 ha fet que es reforcés la idea de “producte de proximitat”. Per deixar-ho clar: Km 0 són els paraguaians d’Alcarràs i el producte de proximitat és la poma de Girona. A veure si ho entenem.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia