Economia

Un home en vaga de fam per reclamar 43 milions a l'empresa Miquel Alimentació

Un ciutadà xilè veí de Mollerussa (Pla d'Urgell) va començar ahir una vaga de fam davant dels jutjats de la capital del Segrià per reclamar a la companyia de Girona Miquel Alimentació el pagament de 43 milions d'euros que ha sol·licitat per via judicial.

El jutjat d'instrucció número 5 de Lleida ha admès a tràmit la denúncia d'Óscar Silva, empresari de 32 anys, que acusa Miquel Alimentació de quedar-se amb el seu negoci d'hoteleria per a creuers.

Silva va crear el 2006 l'empresa Supplier Marítim, amb la qual va arribar a acords amb la companyia de Girona a la qual ara acusa de quedar-se amb el seu negoci, situació que l'ha obligat a desprendre's de tots els seus béns i per la qual és a punt que els bancs li embarguin la casa, segons ha explicat a Europa Press.

Silva passarà els dies a la porta dels jutjats de Lleida i les nits a casa seva fins divendres, dia en què es traslladarà al port de Barcelona per continuar-hi la seva vaga de fam.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

L’empleat sènior, la resposta a la falta de professionals

Barcelona

Dona i gran, la doble barrera per emprendre

barcelona
Sara de la Rica
Catedràtica d'Economia de la Universitat del País Basc

“La discriminació per edat és un fet provat en el mercat de treball”

barcelona
Mons Badia,
presidenta del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB)

“El respecte pel medi ambient fomenta el creixement econòmic”

Barcelona
ECONOMIA

Puja la despesa dels turistes a les comarques de Barcelona

Barcelona

Canmartex potencia l’R+D en les noves teixidores

Argentona (Maresme)

Ferrimax prepara el talonari i l’organització per créixer

Sant Fost de Campsentelles
economia

El BBVA presenta oficialment l’OPA al Sabadell en les condicions previstes

barcelona
ECONOMIA

La nova marca turística de Santa Susanna distingeix la sostenibilitat i la innovació

SANTA SUSANNA