Economia

estats units

X perd un 71,5% del seu valor des que la va comprar Musk

El nombre d’usuaris de la xarxa social va caure un 15% el primer mes després que el magnat comprés Twitter

La xarxa social X, abans coneguda com a Twitter, ha perdut un 71’5% dels seu valor des que la va comprar Elon Musk, segons un dades de Fidelity, que té participacions de l’empresa. D’acord amb les dades obtingudes per Axios i publicades pel diari The Guardian, a més de la pèrdua de valor de la companyia, el nombre d’usuaris mensuals de la xarxa va caure un 15% el primer any que Musk va comprar Twitter.

Musk va adquirir Twitter per 44.000 milions de dòlars l’octubre del 2022 i la va batejar com a X al juliol del 2023 tot canviant també el logotip de l’ocellet, en un moviment molt criticat pels usuaris.

Segons Fidelity, la xarxa X té actualment un valor de prop de 12.500 milions de dòlars i té fronts oberts importants com la demanda de la UE per propagar desinformació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

L’empleat sènior, la resposta a la falta de professionals

Barcelona

Dona i gran, la doble barrera per emprendre

barcelona
Sara de la Rica
Catedràtica d'Economia de la Universitat del País Basc

“La discriminació per edat és un fet provat en el mercat de treball”

barcelona
Mons Badia,
presidenta del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB)

“El respecte pel medi ambient fomenta el creixement econòmic”

Barcelona
ECONOMIA

Puja la despesa dels turistes a les comarques de Barcelona

Barcelona

Canmartex potencia l’R+D en les noves teixidores

Argentona (Maresme)

Ferrimax prepara el talonari i l’organització per créixer

Sant Fost de Campsentelles
economia

El BBVA presenta oficialment l’OPA al Sabadell en les condicions previstes

barcelona
ECONOMIA

La nova marca turística de Santa Susanna distingeix la sostenibilitat i la innovació

SANTA SUSANNA