Economia

L’APUNT

I les pomes gironines, més...

El protagonista de la presentació de la campanya de la Poma de Girona, l’escriptor Rafel Nadal, remarcava un comportament, al meu entendre generalitzat en la restauració nostrada, que denota poca implicació amb el producte local. Parlava ell del que costa trobar als restaurants d’aquí figues, tomates de cor de bou o pomes nostres. I el vi de l’Empordà, hi afegiria jo. Les comarques gironines concentren gairebé un 40% de la producció catalana i un 20% de l’estatal de pomes. La banalització del concepte Km 0 ha fet que es reforcés la idea de “producte de proximitat”. Per deixar-ho clar: Km 0 són els paraguaians d’Alcarràs i el producte de proximitat és la poma de Girona. A veure si ho entenem.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

L’atur puja un 3,5% a Girona al setembre per la fi de la temporada turística

GIRONA

L’atur creix per tercer mes consecutiu amb 3.373 desocupats més al setembre

Barcelona

Deu prioritats de la FOEG davant la crisi energètica

CALELLA DE PALAFRUGELL

UGT i CCOO reclamen que Nestlé faci marxa enrere

Girona

Els càmpings homenatgen el fundador del Treumal

PERALADA
economia

8 milions per als plans estratègics d’Abacus, Som Energia i Saura

Càstings per a la setmana de la moda de l’Espai Gironès

Girona

Relleu a la presidència de Grífols

barcelona

Llum verda a l’energètica pública de la Generalitat

barcelona