Economia

Adsmurai compra l’agència de comunicació en línia Zinkdo

La gestora de publicitat en les xarxes socials preveu quintuplicar el seu volum els pròxims quatre anys

Adsmurai, la gestora de publicitat en xarxes socials, ha adquirit Zinkdo, una agència de comunicació i màrqueting digital. Zinkdo s’incorpora com una unitat de negoci autònoma i conservarà la marca. Amb l’operació, Adsmurai preveu superar els 300 empleats aquest any i gestionar més de 130 milions d’euros en publicitat. La tecnològica va tancar el 2021 amb un volum de publicitat gestionada de gairebé 100 milions d’euros en mitjans i una cartera d’un centenar de clients.

La compra forma part del pla de creixement i expansió internacional d’Adsmurai, que aspira a multiplicar per cinc el seu volum en els propers quatre anys, segons explica Marc Elena, fundador i màxim responsable. Aquesta estratègia suposarà obrir dues noves oficines de la companyia barcelonina en diferents continents l’any vinent.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Alemanya

Protesten contra l’ampliació d’una fàbrica de Tesla

Barcelona

Un centenar de professionals, en la VI Jornada d’Auditoria i Comptabilitat

girona
economia

Arxivada la segona causa contra Shakira per frau fiscal

barcelona
ECONOMIA

Els tractors tallen el centre Tarragona per reclamar una millor gestió de l’aigua

Tarragona
Economia

El BBVA promet reforçar el compromís amb Catalunya en l’opa hostil al Sabadell

madrid
economia

Comença la campanya de l’albercoc al Baix Segre

Seròs
Economia

El BBVA anuncia una OPA hostil per absorbir el Banc Sabadell

barcelona
comerç

Els oficis no troben relleu entre els joves

Barcelona
economia

Biocultura Barcelona arriba al Sant Jordi amb la trenta edició

Barcelona