Economia

Palamós i el Ripollès llancen noves marques turístiques

El municipi baixempordanès jugarà amb la gastronomia i altres atractius, a més de reivindicar el caràcter mediterrani

El paisatge i la història són els eixos de la marca de la zona pirinenca

Palamós, en blau, com la mar i el peix. I punt, un punt ataronjat com la gamba i el sol que no podien faltar en la nova marca turística que va presentar ahir el municipi. La preparaven feia mesos, però la seva presentació, ahir, coincidia amb l’inici de l’estiu, la festa major i el desig de superar la crisi que ha suposat la Covid-19, que fa encara més necessari posar al dia la promoció de la destinació.

El logo es reforça amb el lema vida mediterrània i s’ha debatut en el si del Consell Econòmic i Social. A banda de les icones del peix i la gamba, jugaran amb un ventall de 18 pictogrames, en funció del sector que interessi promocionar. El nou logo s’implementarà progressivament en els elements promocionals de la vila, en la uniformitat del personal de l’àrea de Turisme, en marxandatge divers i en l’àmbit comercial i turístic de Palamós.

A la presentació de la marca cal afegir també la campanya promocional que engegaran, basada en la nova imatge i els conceptes que representa, amb un missatge a difondre en mitjans de comunicació i xarxes socials.

Conscients que aquesta temporada turística serà diferent, Palamós vol oferir als visitants moments per descansar, admirar el paisatge, de lleure i esports en plena natura, per conèixer la seva història i, en definitiva, de benestar per ser recordat. Amb aquest objectiu, el govern municipal i el sector turístic han treballat de manera conjunta per proposar experiències diferents i memorables. De l’enogastronomia a les activitats esportives i de descoberta dels entorns dels antics pescadors, l’interior agrícola i els camins de ronda –amb visites guiades–, passant per fer un vermut o picar alguna cosa en les tavernes del nucli antic.

El segell del Pirineu

Viu la teva història al Pirineu és la nova marca de promoció turística del Ripollès, que té com a ambaixadors veïns de renom com el xef Francesc Rovira, l’explorador Albert Bosch, el líder de Txarango, Alguer Miquel, i el jugador de bàsquet Xavi Rabaseda. La marca, fruit de tres anys de treball amb tots els agents públics i privats del territori al projecte europeu Experiència Pirineus més autèntics, té per objectiu posicionar la comarca al mercat turístic. El president del Consell Comarcal, Joaquim Colomer, ha remarcat que espera que sigui un bon revulsiu per fer front a l’afectació en el sector de la pandèmia i per al turisme de proximitat. Aquesta nova marca ha estat liderada per l’Agència de Desenvolupament del Ripollès.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

ECONOMIA

Came Parkare s’instal·larà al parc de l’Alba

CERDANYOLA DEL VALLÈS

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona
Contra xifrada
Jordi Garriga Riu

L’actiu de la natura

Floox ja té al mercat el seu carregador ràpid compacte

L’Hospitalet de Llobregat