Economia

La Covid-19 aboca la Costa Brava a vendre seguretat

El Patronat de Turisme impulsa una campanya per incentivar a visitar-la

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona impulsarà una campanya de publicitat extraordinària amb l’objectiu de frenar els efectes de la crisi sanitària per la Covid-19 en el sector. Per una banda, la campanya de publicitat està enfocada al mercat de proximitat al conjunt de l’Estat, així com part del mercat europeu. El cost d’aquesta campanya és de 55.000 euros i el Patronat també destinarà 160.000 euros a la compra de mitjans.

La campanya es dividirà en tres parts: una de l’estiu centrada en el sol i platja de la Costa Brava, una altra pensada per a la tardor que mostrarà els productes de la demarcació, i la tercera sortirà entre la tardor i l’hivern per potenciar el turisme del Pirineu. En aquesta es mostrarà a les famílies “una imatge de seguretat” de la Costa Brava, tal com detallen en un comunicat. A més, la campanya oferirà “propostes per gaudir de la natura, la cultura i la gastronomia en un entorn segur i proper”. El Patronat de Turisme també promou la destinació a les xarxes socials amb un joc de preguntes i respostes per donar visibilitat a les activitats de les empreses associades.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
SALT

Commerzbank posa a la venda l’Espai Gironès per 140 milions d’euros

SALT
economia

Es preveu una campanya de fruita de pinyol “correcta” tot i una caiguda de la producció

Lleida
ECONOMIA

La Xina reaviva la guerra comercial amb la UE amb una investigació antidúmping

BARCELONA

Les botigues de les zones més turístiques ja poden obrir els diumenges

Barcelona

Circuits en funcionament

L’Hospitalet de Llobregat

Fer obsolet el residu

Barcelona
Mar Reguant
Economista i premi nacional de recerca al talent jove de la FCRI

“L’energia barata ja hi és, però cal repartir millor els beneficis”

Barcelona

Casa Jové celebra 150 anys amb l’entrada a Tarragona

Barcelona

Recreacions virtuals de cors perquè els cardiòlegs assagin

Barcelona