Economia

Els botiguers d’Olot ja tenen una aplicació per digitalitzar el negoci

El comerç d’Olot ha d’afrontar el desafiament de la digitalització per no perdre el tren davant la competència del comerç a la xarxa i ara pot fer un pas decisiu amb l’entrada en servei de l’aplicació mòbil Dopuo, promoguda per l’Ajuntament, a través de DinàmiG, i l’empresa olotina del mateix nom de l’app i amb la col·laboració de Comerç Olot. Dopuo ha dissenyat l’aplicació facilitant-ne l’ús intensiu, l’agilitat i la facilitat d’utilització, la proximitat de compradors i botiguers a través d’un xat. Premia la fidelització amb un sistema de puntuació. Són els trets distintius destacats pel responsable de Dopuo, Aleix Lagares. “La digitalització és un desafiamentque assumim junts”, ha dit. I ha detallat que fa temps que hi treballen i, en període de proves, ja s’hi han afegit una cinquantena de comerços. La regidora d’Empresa i Comerç, Gemma Canalias, ha emmarcat l’app en la resposta que dona l’Ajuntament al desafiament de la digitalització, que és un dels tres principals, d’acord amb l’estudi del comerç impulsat per l’Ajuntament i Comerç Olot. Els altres són l’increment de l’oferta i una major promoció.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia